اشعه آلفا

ماورای آنچه نیست...

اشعه آلفا

ماورای آنچه نیست...

مقدمه ای برای ورود به ماورا..


" سرنوشت تو را به اینجا کشانده..پس ساده از آن گذر نکن.."


مقدمه ای برای مقدمه! :

به عنوان یک محقق در پدیده های ماورایی و متخصص در امور روح گیری ، تصمیم گرفتم این مطالب را نوشته و احساسات شخصی ، دانش و تجربه هایم را در زمینه ی ارواح و دنیای ماورا با شما در میان بگذارم. من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید خانه ی خود را خالی از هر گونه انرژی منفی و سرشار از انرژی مثبت کنید ؛ که این راه حل در فیزیک شما هم نقش بسیار خوبی خواهد داشت.

ضمن صحبت هایی که با ارباب رجوع های خویش داشتم به این نتیجه رسیدم که برای پر کردن خانه از انرژی مثبت ، باید چند چیز مهم را در نظر گرفته و رعایت کنیم.
از پاکسازی محیط گرفته تا پاکسازی ارواح ، استفاده از نگرش های کلی برای افزایش انرژی مثبت و همچنین استفاده از فنگ شویی ( فنگ شویی به معنی باد و آب ، یک فلسفه ی قدیمی در چین است که در رابطه با چیدمان درست اشیا ، بمنظور بهترین تاثیرات در سلامتی ، شادی ، موفقیت ،هماهنگی و به طور کلی انرژی مثبت در محیط اطرافمان می باشد. اگرچه امروزه به طور رسمی در چین آن را خرافات می دانند -مترجم- )
من اینجا هستم تا اطمینان حاصل کنم ، شما دارای خانه ی فوق العاده ای برای زندگی هستید.

هر آنچه من در این سایت به شما توصیه می کنم و در مورد آن صحبت می کنم ، ایده ها و راه هایی بوده که خودم از آن ها استفاده کرده ام - و البته کاملا هم نتیجه ی خوبی داشته است.

من می خواهم شما احساس کنید که مشکلتان هر چیزی که باشد - من می توانم به شما کمک کنم!

زمانیکه محیط اطرافتان در هماهنگی و توازن  باشد ، شما نیز اینطور خواهید بود. تمام درگیری های روزانه ، قابل کنترل می گردد ، سلامتی شما افزایش می یابد ، خوابتان آرام می شود ، فرصت های مناسبی در اختیارتان قرار گرفته و شانس های زیادی به شما رو می آورد - و آینده درخشان تر خواهد شد!

تغییرات بسیار کوچک ، شما را به پیشرفت های بسیار بزرگی می رساند.

بخش اول:

ارواح و اشباح چه می باشند؟


" گاهی بسیار سخت است که بگوییم کدامیک روح است..."

به طور کلی می توان اینطور گفت: ارواح و اشباح ، ضمایری هستند که وقتی بدن فیزیکی آنها در زمین مرده است ، از بُعد نور عبور نکرده اند.


عدم عبور آن ها می تواند به دلایل زیر باشد:


1. کار ناتمامی در زمین دارند.
2. بخاطر تصور از چیزی که در آنسوی بُعد در انتظارشان است ، وحشت دارند از آن عبور کنند.
3. می خواهند عبور کنند ، اما نور را پیدا نمی کنند.
4. هنوز نفهمیده اند یا نمی خواهند قبول کنند که مرده اند.
5. اینجا را دوست دارند و می خواهند فقط اینجا به گشت و گذار بپردازند!

همچنین موجودات این چنینی می توانند زمانیکه به شکل ته مانده ای از انرژی باقی مانده اند ، دیده بشوند. به طور دیگر می توان اینطور بیان کرد:
نقطه ی مشخص یا محلی که انرژی ساکنین قبلی و وقایع اتفاق افتاده را در خود نگه داشته است - و هر موجودی در زمان و مکان مناسب می تواند در حال تکرار این وقایع بخصوص ، دیده شود.

موجودات و انرژی های زیادی از ( دنیایی دیگر) در اطراف ما وجود دارند. من شخصاً در هنگام انجام کارهایم (منظور از کار ، عمل پاکسازی ارواح و اجنه است -مترجم- ) به تعداد زیادی از آن ها برخورد کرده ام. برخی از آن ها دارای طبیعت و ذات خوبی می باشند... و برخی دیگر .. به طور قطع اینطور نیستند!



ادامه دارد...

(مترجم : آلفا)