اشعه آلفا

ماورای آنچه نیست...

اشعه آلفا

ماورای آنچه نیست...

جادوی مهتاب..


مقدمه:
سلام..پس از گذشت حدود یک سال تصمیم گرفتم کمی این وبلاگ رو گردگیری کنم و تا جایی که بشه و توان و زمان داشته باشم ادامه بدم..برای کسانی که تازه به این وبلاگ میان عرض می کنم که اکثر مطالب این وبلاگ در زمینه ی اتفاقات ماورایی بوده و هست..اما این بار به جای ارواح و جن، تصمیم گرفتم کمی به سحر و جادو بپردازم..چراکه در حین تحقیق در این زمینه به مطالب جالبی برخورد کردم که حیفم اومد اینجا چیزی ازش نگم و با شما در میان نگذارم..
مطالبی که می خوانید در مورد (ماه) و خواص این سیاره ی جادویی می باشد..
(لازم به ذکر است که مطالب فوق، نظر شخصی اینجانب نبوده و بنده فقط ترجمه ی آن را به عهده داشته ام. امیدوارم از هر دیدی که به آن نگاه می کنید،چه علمی و چه مذهبی، از کلمه-کلمه اش لذت برده و از آن استفاده ی درست و بهینه کنید. با تشکر از همراهی شما.. آلفا.)

قسمت اول:

جادوی ماه چیست؟

"آنها دست در دست یکدیگر ، بر روی شن ها ، مشغول رقصیدن زیر نور ماه بودند."

از زمانیکه بشر زندگی خود را بر روی زمین آغاز نمود، از نور ماه در زندگی خود استفاده های زیادی کرد.برای هماهنگی با طبیعت زمین..برای استفاده از جادوی ماه در زندگی..برای رویش گیاهان شب رو..برای اجرای مراسم جادوگری..برای استفاده از جزر و مد در امور کشتیرانی..برای سلامتی وموارد بسیار دیگر..
طبق بررسی انجام شده باعث بسیاری از کشفیات از جمله اثبات کروی بودن زمین توسط گالیله می‌باشد.گالیله در خلال رصد ماه بوسیله دوربین نجومی ، وجود کوهها را بر سطح آن تشخیص داد و برای نخستین بار این تصور قدیمی را که فضای بی‌انتهایی بین زمین و آسمان وجود دارد را نقض نمود. اسحاق نیوتن بوسیله مطالعاتی که درباره گردش ماه به دور زمین انجام داده بود، دلیل قاطعی را برای قانون گرانش عمومی خود فراهم آورد و باز هم مشاهده چرخش ماه به دور زمین بود که برای نخستین بار فکر ایجاد ماهواره مصنوعی زمین را پدید آورد.

حالت های ماه:


ماه در فاصله ی 29.5 روز، یک دور کامل به دور زمین می چرخد.حالت های ماه عبارتند از:

(ماه نو)
(ماه رو به بدر): زمانیکه پهنای هلال ماه ، ازسمت راست به چپ شروع به زیاد شدن می کند.
(ماه رو به بدر): زمانیکه ماه کامل بزرگی خود را از دست داده، به تدریج از سمت راست به چپ تقلیل یافته و شروع به بازگشتن به حالت ماه نو می کند.
(ماه محدب): حد فاصل میان اولین ربع و ماه کامل و همچنین ماه کامل و آخرین ربع.



در زمان ماه نو، موقعیت ماه نشان دهنده ی این است که نوری از خورشید نمی تابد ودر نتیجه چیزی از ماه پدیدار و قابل رویت نیست.
ماه کامل 14 تا 15 روز پس از ماه نو به صورت یک دایره ی درخشان و پر شکوه در آسمان شب پدیدار می شود.این حالت بیشترین مقدار بازتاب را از طرف خورشید بهمراه دارد.

هر ماه کامل از سال دارای نامی برای خود می باشد. در پایین می توانید اسامی ماه های سال 2010 را به همراه تاریخشان مشاهده کنید:

2010

29 ژانویه: (ماه گرگ)

28 فوریه: (ماه برف، همچنین به آن ماه توفان و احیا نیز گفته می شود.)

29 مارس: (ماه کرم یا عصاره)

28 آوریل: (ماه صورتی، همچنین به آن ماه بذر، جوانه و ماه باد نیز گفته می شود.)

27 می: (ماه گل یا خرگوش)

26 ژوئن: (ماه توت فرنگی، همچنین به آن ماه گل رز یا خورشید نیز گفته می شود.)

25 ژولای: (ماه قوچ، همچنین به آن ماه شهد و رعد نیز گفته می شود.)

24 آگوست: (ماه خاویار یا ذرت)

23 سپتامبر: (ماه خرمن یا جو)

22 اکتبر: (ماه شکارچی یا ماه خون که در این زمان، ماه در آسمان پاییزی بصورت سرخ و طلایی دیده می شود.)

21 نوامبر: (ماه سگ آبی)

21 دسمابر: (ماه سرما، همچنین به آن ماه بلوط و شب های طولانی نیز گفته می شود.)


(چند نمونه از سمبل های معروف که در آن از ماه استفاده شده است..)


ماه نو و ماه کامل می توانند تاثیرات گوناگونی روی افراد مختلف داشته باشند.از احساس نشاط و انرژی تا احساس افسردگی و خستگی. بسیاری از افراد در زمان این دو حالت از ماه و حتی نزدیک به این حالت ها، دچار بدخوابی می شوند.



جادوی ماه:


جادوی ماه، مهم ترین و اساسی ترین قسمت از مذهب و آئین -ویکا- می باشد.(ویکا، دین نئوپگانی است که فرمی از جادوی نوین می باشد و پیروان آن ویکاییان نامیده می شوند-مترجم-)
بزرگترین مراسم جادوگری در هنگام حالت های سه گانه ی ماه صورت می گیرند که به نام های دوشیزه(ماه رو به بدر) ، مادر(ماه کامل) و پیرزن(ماه تمام شده) شناخته شده هستند و هر سه آنها صورتی از الهه ها و ربه النوع ها می باشند.


(سمبل آیین ویکایی به شکل ماه کاملی که ستاره ای را در بر گرفته)

ماه نو برای خواندن طلسم و وردی که مربوط به شروع کاری باشد عالی است..این ماه باعث افزونی و فراوانی می شود.

ماه کامل برای شفا و سلامتی، طلسم و ورد برای محافظت و اتمام کار و پروژه خوب می باشد.

ماه تمام شده برای وردهای تسویه، تطهیر، تبعید و پیشگویی بسیار عالی است.

سه شب قبل از رسیدن (ماه نو) به (تاریکی ماه) معروف است. بطوریکه در این حالت تمامی انرژی ها بصورت نامعلوم و غیر قابل پیشگویی هستند و اجرای مراسم جادوگری و خواندن طلسم و ورد در این حالت، به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

جادوی ماه ، قسمت اول (جادوی آب ماه)
یک کوزه آب چشمه را زیر نور ماه کامل قرار دهید.این آب برای شستشوی صورت شما بسیار عالی است و باعث افزایش زیبایی و پاکی شما می شود.همچنین باعث تطهیر انرژی شما و نفوذ و ترکیب آن با جادوی ماه کامل می شود.

جادوی ماه ، قسمت دوم (ورد موفقیت)


مواد لازم:

سکه ی نقره
دیگ یا کتری (احتمالا منظور از دیگ یا کتری، یک ظرف گود فلزی می باشد-مترجم-)

نصف ظرف را از آب پر کرده و سکه ی نقره را درون آن قرار دهید. سپس ظرف را در موقعیتی قرار دهید تا نور ماه کامل در آن بدرخشد. به آرامی دستان خود را به روی سطح آب بکشید، به طوریکه انگار در حال جمع آوری نقره ی ماه از داخل آب می باشید.

همینطور که مشغول جمع کردن نقره ی ماه از سطح آب هستید، بگویید:

"لالونا ، بانوی زیبای ماه ، هر چه زودتر از ثروت خود به من عطا کن. دستان مرا از طلا و نقره پر کن. هرچه تو به من می بخشی ، دستان من توان نگهداریش را خواهند داشت."

این مناجات را 3 بار تکرار کنید.وقتیکه کارتان تمام شد، آب را بر روی زمین بریزید. این ورد در زمان ماه کامل بی اندازه مؤثر واقع می شود.

ادامه دارد..

( مترجم:آلفا )

نظرات 20 + ارسال نظر
مهتا پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 02:21

جادوی مهتاب..چه اسم قشنگی!
میگم خسته نباشی ها کلی سخت بوده :* البته واسه ی شما هیچی سخت نیست :*
به نظرم اون ورد موفقیت خیلی به درد من بخوره ها:( میشه بالا پشت بوم هم انجامش داد؟

ماه خیلی قشنگه..مخصوصا شب هایی که درشت و طلایی میشه و میاد نزدیک زمین..من نشده هیچ وقت تو فضای باز مثل یه دشت ببینمش یا مثلا کنار ساحل..ولی آرامش عجیبی به آدم میده حتی توی شهر و لابه لای ساختمون های زشت تهران . . .

مهتا قشنگ تره.. :)
سلامت باشی..پدرم درومد بابا..یه بار از اول تا وسط ترجمه کردم یه دفعه همش پاک شد..مجبور شدم از اول بنویسم.. :((
شما خودت استادی..تو زیر زمین انجام بده اصلا.. :)
راست میگی..آرامش ماه خیلی زیاده..خیلی عجیبه..من خودم این آرامش رو بارها و بارها با تمام وجود احساس کردم و از بچگی شب رو بخاطر آرامشی که داشت خیلی بیشتر از روز دوست داشتم..
بیخود نیست که اسم تو هم (مهتاست) .. چون آرامش بخشی..اصلا تو خودت بانوی ماهی..اسم مستعارت هم (لالوناست!!) :)

مهتا(خصوصی) پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 02:46

اهم! این وبلاگ تخصصیه و بنده از درج مطالب شخصی معذورم..اما گفته بودی آرامش بخشم..خواستم دیروز رو یاددت بندازم ! زبون درازززززی!

دیروز که آروم بودم..آخی..یادش بخیر!‌ (زبون بلندددددددددی!!)
تازه تو مهتایی و اصلش اینه که دیشب رو مثال بزنی..چون شبه که آرامش بخشه.. (زبووووون طویلــــــــــــــــــــــی!!!!) :))

دلباخته پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 03:06 http://delamrabakhtam.blogsky.com/

سلام عزیزم
ممنون که قبل از خدا صدایم را شنیدی

چون خدا صدام زده بود بیام پیشت.. :)

دلباخته پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 03:16 http://delamrabakhtam.blogsky.com/

مرسی عزیزم این نظر لطفته

خواهش می کنم..

دلباخته پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 03:18

عزیز دلم اجازه لینک میدید؟
اگر اجازه هست بگو با چه اسمی لینکت کنم؟

اختیار دارید..
همین آلفا :)

دلباخته پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 03:24 http://delamrabakhtam.blogsky.com/

عزیزم انگار قبل از خدا خوابیدی
مزاحم خواب نازت نمیشم
خوب بخواب دوست عزیز که فردا ایران ایران است
۲۲ بهمن منتظر حضور گرمت هستم
سبز سبز سبز باشید

نه عزیزم..من خواب نیستم..خانومم بیداره!!!!!!

به امیــــــــــــــــــــــــــد آزادی

سلام پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 15:18 http://www.Tanhaee.TK

سلام خوبه باز هم به ما سر بزن

حالا تا ببینیم..!! :)

آزادی خواه پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 15:42 http://freefreedom2.blogsky.com

ایران عزیزمان را آزاد خواهیم کرد...

زنده باد آزادی و زنده باد جنبش سبز!

اگه دوست داشتید تبادل لینک می کنیم...

زنــــــــــــــــــــده بــــــــــــــــــــــــــاد آزادی...

اختیار دارین.. :)

نجما پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 17:01 http://preenses.blogsky.com

سلام دوست عزیز

ممنون که به وبلاگ ما سر زدین.
چه مطالب جالبی گذاشتین لذت بردم.

خواهش می کنم..
خوشحالم که دوست داشتین..

مسعود پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 19:21 http://f23-f24.blogsky.com

چه جالب جلا خالق

جالب ترم میشه..!
به حق چیزای ندیده و نشنفته!!

یاسمین (حرفهای یه دختر غمگین پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 22:19 http://rue.blogsky.com

سلام بعد از مدتها
هرکی ندونه فکر میکنم اون الان دوست منه و من هر روز میبینمشو باهاش صحبت میکنم...
تو تنهام گذاشتی رفتی ..شما دوتا دو دوست بودین اما نمی دونم بینتون چی شد...
خوشحالم به دیدنم اومدی
حداقل اینبار نرو
دلت شاد

راستش بیشتر ازینکه اون دوست من باشه ، من دوست اون بودم..!!
کسی که حرف زدن معمولیش رو بلد نبود و هیچ دوستی نداشت از روی دلسوزی گرفتم زیر پر و بالم..بهش کامپیوتر یاد دادم..آوردمش تو نت..با وبلاگ آشناش کردم..با دوستام آشناش کردم..براش وبلاگ ساختم..سفارشش رو به دوستام کردم که تنهاش نذارن..آخرش چی شد؟!
یا آدما خیلی بی جنبه شدن تازگیا..یا دست من خیلی بی نمکه..اما هر چی که بود دیگه تموم شد..خیلی اومد برام کامنت گذاشت اما جوابی ندادم بهش و هیچ کامنتی رو تایید نکردم..حالا هم که دیگه نه تلفنی ازم داره و نه آدرسی..
گذشته ها گذشته..آبروی من بخاطر اراجیف این موجود بی خاصیت بخاطر دروغ های احمقانه ای که از سر کمبود و ضعف پشت سر من به دوستام گفت رفت..اما منم اون و وبلاگم و همه ی دوستای قدیمی رو گذاشتم تا با هم حال کنن..
حالا وبلاگ جدید با دوستای جدید و خونه ی جدید و خط جدید دارم..
منم خوشحالم..گرچه فکر می کردم ازم متنفر باشی..اما ممکنه اینم یکی دیگه از اراجیف اون احمق بوده که پشت سر تو به من گفته..!!

کجا نرم..؟! کجا برم..؟!!

دل تو هم...

مرجانک پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 23:23

آلفا جان - ای کاش - آیکونی وجود داشت که بتونم تمامی مهر و علاقه ام را به تو و مهتای نازنین نشون بدم .
زنده باشید به عشق .
آرزوی دیدن کاشانه پر از مهر و محبتتون را دارم .
مواظب خودتون باشید .

اگه بگم شما خودت آیکونی! منظورم رو متوجه میشی ..مگه نه؟! :)
شما خودت نماد مهر و محبتی..مرسی که من و مهتا رو فراموش نمی کنی.. :)
حتما به این کاشانه که گفتی دعوت میشی و بهمون افتخار میدی و تشریف میاری مرجانک جان.. :)

سلام مستر آلفای عزیز!
به وبلاگت سر زده بودم اون عکس هدر قبلیت یادمه...
مرسی بابت سرزدنت!
والا از مطالبی که نوشتی خیلی سردر نمیارم!
یعنی اصلا تو فازشون نیستم!
اما اینکه ماه کمی آرامش بخشه واسم اثبات شدست!
بابت ترجمه هم میفهمم چی کشیدی!!
خیلی عذاب آوره! :دی

سایه جمعه 23 بهمن 1388 ساعت 14:10

ممنون از مطالب قشنگت عالی بود

خواهش می کنم..

آسیه جمعه 23 بهمن 1388 ساعت 14:55 http://nwqzan.blogsky.com

سلام
اگه نظر بالا نبود همچنان فکر میکردم خانم هستید نه مستر.
نمیشه رنگ پس زمینه رو عوض کنید تا خوندنش آسونتر شه؟

چرا؟! حرفام دخترونست یا حال و هوای وبلاگم؟!
متاسفانه رنگ پس زمینه رو نمی تونم عوض کنم..چون عکسا با این رنگ هماهنگی دارن..اما رنگ فونت رو چرا..ولی من که راحت می خونم..!!

مانی آ جمعه 23 بهمن 1388 ساعت 20:31 http://kalaghparbazi.blogsky.com/

سلام ... جدید و جالب ...زندگی همینه !

همینه.. :)

سجاد شنبه 24 بهمن 1388 ساعت 01:02 http://www.MLBK.blogsky.com

سلام
ممنون بهم سر زدی...
اسمت آلفا که نی پس چیه؟ بهم سر بزن

همون آلفا..!!

محمد شنبه 24 بهمن 1388 ساعت 23:28 http://www.mhasani.blogsky.com

ممنون که بما سرزدی راستی سکه نقره از کجا گیر بیاریم تو این گیرو واگیر؟ چون تخصصی ندارم از تحلیل مطالبت معذورم اما تو این وضاع تکراری بودن اکثر وبلاگا مطالب شما برام جدید بودند به ما بازم سربزنید.
من لینکتوتن میدم خواستید ماروهم لینک بدید.(به نام زهیر)

آقا یه سکه گیر بیار دیگه..عوضش کلی پولدار میشی!! انقدر خسیس بازی در نیار دیگه بابا..ااااااااااااه...!!
ببخشید..نکنه فکر کردی هر کی میاد اینجا دوره ی پیشرفته ی جادوگری تو دانشگاه هری پاتر اینا داره..!! همه همینطورین دیگه.. :)

نظر لطف شماست..شرمنده می فرمایین!
والله بلاگ من خراب شده لینکش..شرمنده..اما در اولین فرصت درستش می کنم .. اونوقت در خدمت هستیم..

آکوامارین یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 14:32 http://aqua.blogsky.com

♥♥♥Happy Valentine♥♥♥
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##____________________#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##___##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#_______HELLO_ _________#
#__________#____ ___FRIEND__________#
_#_________#____Happy Valentine♥ _____#
_##________#_____________________###
___##____##____________________#__##
_____#########________________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#_____########__##
__#_#___________#____#_#_#___##___##________##___#
__##_#__________#___###___####___#____________#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##
________########___________________#######

مرسی :)

plextor پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 00:01

az in cherto pertaye ramal 2 zariya neveshti ke baz

باز..؟!!
امان از این جور کامنت های بی نام و نشون..!
شما بفرمایین به سفره ی حضرت رقیه تون متوسل بشین ببینیم کدومش جواب میده!! (ضمن اینکه گفته بودم اینا عقیده ی من نیستن)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد