اشعه آلفا

ماورای آنچه نیست...

اشعه آلفا

ماورای آنچه نیست...

جادوی مهتاب (قسمت دوم)


"جهان هستی ، پر از چیزهای جادوییست..."

جادوی ماه ، قسمت سوم (طلسم آرزو)

برای رسیدن به خواسته ی قلبتان ، بوسیله ی تیغ گل رز (به این خاطر نمی گویم گل سرخ ، چون گل رز رنگ های دیگری هم دارد و تنها به سرخ ختم نمی شود! -مترجم-) بر روی موم شمع ، عکس ماه رو به بدر را نقاشی کنید. بصورت هلالی که کمی از ماه نو پر تر است.
سپس شمع را روشن کرده و به شعله ی آن خیره شوید. بر روی آرزویی که در سینه دارید تمرکز کنید و باور داشته باشید که الهه ی ماه آن را برایتان برآورده خواهد کرد.
وقتی احساس کردید این باور در ذهنتان به خوبی شکل گرفته ، به آرامی زمزمه کنید: " الهه لونا ، ای مادر نور و عشق ،  آرزوی قلبی مرا برآورده کن (در اینجا آرزوی خود را کامل و دقیق بگویید و اینکه هدفتان از آن چیست) آرزوی مرا به طور کامل برآورده کن. امشب به روی من بدرخش."
شمع را فوت کنید ، اما تصویر آنرا تا جایی که امکان دارد در ذهن خود نگه دارید.همچنان که به شعله ی شمع فکر می کنید ، باور داشته باشید که آرزوی شما شنیده شده است. مطمئن باشید که آرزوی شما برآورده خواهد شد.

باغبانی با ماه !

سیاره ی ماه ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با سیاره ی زمین داشته و با نیروی جاذبه ی خود ، جزر و مد دریاها و اقیانوس ها را کنترل می کند.
همچنین به انسان ها این امکان را می دهد تا از نیروی عجیبش برای امور باغبانی و کشت گیاهان استفاده کنند.

از (ماه نو) برای کاشت گیاهانی استفاده کنید که بر روی زمین رشد می کنند.مثل کلم ، اسفناج و حبوبات.
(ربع دوم) و بخصوص چند روز قبل از نمایان شدن ماه کامل ، بهترین زمان برای کاشت گیاهانی است که بر روی زمین رشد می کنند و دانه هایشان درون میوه است.مثل گوجه فرنگی ، فلفل ، خربزه ، هندوانه و لوبیا.

(ماه کامل) و ماه رو به تقلیل برای کاشت تخم گل و گیاهان ریشه ای همچون هویج ، سیب زمینی و پیاز عالی است. همچنین این زمان برای قلمه زدن و پیوند ، زمان بسیار مناسبی است.

گل و گیاهان مرتبط با ماه



اکانتاسه: بر طبق افسانه های یونان باستان ، روزی در شهر "کورینت" (شهری در 78 کیلومتری جنوب غربی آتن که معبد آپولو با ستون های معروفش در آن قرار دارد-مترجم-) یکی از معمارهای مشهور آن زمان مشغول قدم زدن در قبرستان بود که متوجه قبر دختر جوانی می شود. بر روی این قبر گلدانی قرار داده شده بود که قسمتی از آن برای ارتباط با خدایان عالم اموات در زیر زمین بود (یونانیان اعتقاد داشتند برای آمرزش روح مرده هایشان باید برای خدایان جهان زیرین هدیه و پیشکشی بفرستند..مثل سنت ما که فاتحه می خوانیم -مترجم-) اما چیزی که توجه معمار را به خود جلب کرده بود ، گیاهی بود که در اطراف این گلدان روییده بود..ظاهرا گیاه اکانتاسه درست از زیر گلدان در حال روییدن بود و چون نتوانسته در گلدان نفوذ کند به ناچار از اطراف آن روییده و گلدان را احاطه کرده بود. طرح سر ستون های معروف کورینتی اولین بار از همین جا به ذهن معماران یونانی خطور کرد.



گل مروارید: این گل نماد پاکی و همچنین نماد "مریم مجدلیه مقدس" می باشد. (مریم مجدلیه یکی از معروف ترین زنان پیرو حضرت عیسی مسیح بود که وجودش توسط وی از شیاطین پاک شده بود. او شاهد به صلیب کشیده شدن مسیح و دفن او بود. همچنین بر طبق هر 4 انجیل مسیحیت ، او اولین کسی بود که زنده شدن دوباره ی مسیح را مشاهده کرد. -مترجم-) گفته می شود اگر بر روی 12 مروارید گام بردارید ، مسیر درست را در هدفتان انتخاب خواهید کرد.


"تصویر زانو زدن مریم مجدلیه در مقابل صلیب مسیح"



پیچ امین الدوله: باعث صمیمیت ، سخاوت ، محبت ، صداقت و وفاداری می شود.



زوفا: مظهر پاکی و پاکیزگیست و برای دفع شیاطین و انرژی منفی بکار برده می شود.



زنبق یا رنگین کمان: نماد دانش و معرفت ، دلیری و شجاعت ، غیرت و حرارات ، ایمان و امید است. (نام لاتین این گل "Iris" از الهه ی رنگین کمان یونان باستان گرفته شده است که پیک کوه المپ بود. -مترجم-)

"Iris ، الهه ی رنگین کمان و پیغام بر کوه المپ"


ماه گل: گیاهی از خانواده ی سرخسیان دارای خواص افسانه ای از جمله: زنده کردن مرده ها ، باز کردن قفل ها و باز کردن نعل اسب هایی که سمشان را بر روی آن بگذارند. اگر زیر نور ماه چیده شود ، خواص جادویی آن افزایش میابد.



پروانش یا گل تلفونی: باعث عشق و ازدواج می شود و عطر آن موجب زیبایی. گفته می شود چنانچه بوته ی پروانش در دو سمت در خانه ای کاشته شود ، برای صاحبان آن خانه تا ابد با خود عشق و صفا بهمراه دارد.



شقایق: موجب تسلی و اعتدال است. (در این مورد ممکن است منظور نویسنده خشخاش بوده باشد -مترجم-)



سیزاب: این گل دوست داشتنی دارای خواص شفا دهنده بوده و برای سلامتی بسیار مفید است. ( نام لاتین این گل "Speedwell" به معنای تسریع در شفا و به دست آوردن سلامتی- بر گرفته از داستان دختر جوانیست که همچون"ورونیکای مقدس" صورت حضرت مسیح را در سفرش به "جلجثه" (به معنی "جمجمه") و در حالی که صلیب خود را به دوش می کشید با این گل پاک نمود و ظاهرا به همین جهت این گل دارای خواص شفا دهنده شده است..! -مترجم-)

"تصویر ورونیکای مقدس که صورت مسیح را با نقاب حجاب خود پاک کرد."


             

شب بو: باعث پایداری و وفاداریست. مهر را بر دل دیگران می اندازد و به صاحبش ظرافت و دقت هدیه می دهد.



نیلوفر آبی: با خود جادوی خلوص و پاکی قلب و دلربایی و افسون گری بهمراه دارد.



زنبق سفید: صفا ، فروتنی و پاکی را با خود به ارمغان می آورد. (در فرهنگ چینی نیز ، نماد فراوانی و وفور نعمت است. -مترجم-)



بید: بید نماد رویا ، سحر و جادو ، دانش و سلامتی ست. این درخت بخصوص با جادوی ماه آمیخته شده است. بخصوص عصایی که از چوب بید تهیه شده است این جادو را با خود بهمراه دارد.


ادامه دارد..



(ترجمه:آلفا)

نظرات 7 + ارسال نظر
مهتا شنبه 24 بهمن 1388 ساعت 01:36

خسته نباشی عزیزم..
گل+گل+گل+گل+گل

سلامت باشی گلم..
بوس+بوس+بوس+بوس+بوس

سمیرا شنبه 24 بهمن 1388 ساعت 11:25 http://67.blogsky.com

سلام آلفا جان
خوبی؟
مرسی که بهم سر زدی... حرفات قشنگ بود.... آروم کننده
کاش بشه این وضع رو تغییر داد... کاش وزارت علوم یه نگاهی هم به دانشگاه ها و وضع اساتید بندازه..... کاششش
نمیدونم بگم خوشحالم که منو درک میکنی یا بگم متاسفم که این اتفاق ها واسه تو هم افتاده.....
وقتی دیروز اومدم و کامنتت رو خوندم... تو دلم گفتم خدایا یعنی امثال من زیاده؟!؟!؟! بعدش که آروم تر شدم دعا کردم ریشه اینطور استادا کنده بشه و دیگه اینطوری نباشن
در مورد حرفایی که زده بودی کاملا باهات هم عقیده ام.... ولی موندم اون دنیا میخوان چی جواب بدن؟!؟! میخوان بگن از قیافت خوشمون نیومد؟!؟! میخوان بگن حالم ازت بهم میخورددددددددددددددددددددد؟
کاش حال اینطور افراد هرچه زودتر بهتر بشه


راستی نوشته هایی که در مورد ماورا نوشته بودی جالب و حیرت انگیز بود...
مرسی
روز خوش

حتما میشه این وضع رو تغییر داد..
شک نکن..

من تنها شنبه 24 بهمن 1388 ساعت 14:40 http://mane-tanha.blogsky.com

سلام
من حدود سه هفته است که یه سیستم نو گرفتم، بعد تو این مدت کلید اف5 صفحه کلیدم کلا رنگش رفته :) به خاطر این وضع اینترنت.
ممنونم از اینکه بهم سر زدی، امیدوارم که بتونیم دوستای خوبی برا هم باشیم و اما این دو مطلب وبلاگت.
برا من کلا این مطلبا همیشه جالبن، چون همیشه از علوم غریبه خوشم میومده و میاد، اما راستش رو بخوای یه این طور چیزا عقیده ندارم، یعنی چیزی ازش ندیدم که بهش عقیده پیدا کنم.
من خیلی از ماه کامل خوشم میاد و اکثر اوقات که بتونم نزدیک به دو سه ساعت زیر نور ماه کامل قدم میزنم، چون واقعا زیبایی وصف ناپذیری داره، به نظر من یکی از زیباترین جلوه های خدا روی زمین همین ماه، یک ماه نقره ای که واقعا انسان رو به خاطر زیباییش به جنون میرسونه.
حدود شونزده هیفده روز دیگه دوباره ماه کامل میشه :) منتظرش هستم.
ضمنا این عکس گلا خیلی قشنگ بودن (فک کنم بوردرش رو خودت دادی که اینقدر قشنگ با قالبت سازگار شده).
بازم میام و بازم بیا.
یا علی.

برای منم جالبن..من به این اعتقاد دارم که نیروهای زیادی وجود دارن که اصلی ترینشون در خود ماست و تنها کاری که باید برای استفاده از اونا بکنیم اینه که باورشون داشته باشیم..
توی سایت های خارجی خیلی ازین چیزا می بینم اما ایرانی نه..خیلی دلم میسوزه که اینجا ازین چیزا نداریم..حداقل واسه سرگرمی..واسه همین میشینم ترجمه می کنم..به عنوان یه ایرانی فارسی زبان..اما کمتر کسی پیدا میشه که مثل تو (خواننده) باشه.. :)
منم از بچگی عاشق ماه و آرامشی که می داد بودم..اینکه با سخاوت اجازه می داد بهش زل بزنم و مثل خورشید این لذت رو از من نمی گرفت..
خوشحالم که عکسا رو پسندیدی..برای بدست آوردن این عکس ها و کلا همین دو مطلب به حدود ۱۸-۱۹ تا سایت سر زدم و خیلی هاشون انقدر جذبم کردن که یادم رفت واسه چی رفتم توش و تا ساعت ها نشستم پای خوندن!!
حالا فکر کن..با این اینترنت ذغالی و ایـــــــــــــنهمه سایت فیلتر شده..
عکسا رو هم دورش رو با کادر مشکی محو شده پوشوندم و حجمشون رو آوردم پایین تا زودتر لود بشن..امیدوارم همینطور شده باشه..

مرسی که اومدی و ببخش که انقدر فک زدم..!!
حتما.. :)

یاسمین شنبه 24 بهمن 1388 ساعت 20:42

سلام
میفهمم چی میگی اما چرا باید ازت متنفر باشم !! میدونی میشه آدمارو از رو حرفاشون شناخت ..
ولی خوشحالم بعد از اینهمه مدت بهم سر زدی و حرف دلتو گفتی..امیدوارم بازم به دیدنم بیای ..
اگه اجازه میدی لینکت کنم تا آدرس وبلاگتو داشته باشم اون دیگه با این وبلاگ نمیشناستت..
دیشب با یه شماره ی ایرانسل بهم اس ام اس داد فکر کردم شاید تو باشی آخه شماره ناشناس بود گفتم آلفا؟ گفت آلفا کیه..نزدیک بود سوتی بدم
دلت شاد
راستی یه سوال هم دارم چطوری تو وبلاگم عکس بذارم؟؟

دلیل نفرت تو می تونست حرفایی باشه که از قول من به تو گقته شده بود..یعنی به خود من که اینطور گفته شد ، شاید اینم یه دروغ دیگه از طرف یه آدم مریض بوده..!
حالا کدوم یکی رو از روی حرفاش شناختی؟! من یا..!

لینک کن..اما نه با اسم آلفا..چون دیگه اسمش رو لو دادی..می دونی..مسئله این نیست که اینجا رو پیدا کنه..چون فوقش اینه که نظراش تایید نمیشن..اما من به یه چیزایی اعتقاد دارم و یکیش اینه که وجود منحوس اون طرف فقط مایه ی بدبختی و بدشانسیه..به خاطر ذات خرابی که داره و حسادت های نا تمومش همیشه فقط برای همه بدبختی میخواد..
اون بابا چند بار بدجوری از دست من کتک خورد..اما به همه گفتم اگه خودش و باباش و ننه ش رو هر کدوم از خانوادش رو توی خیابون ببینم روز بدشانسیه اوناست..چون اندفعه دیگه فقط کتک نمی خورن..مخصوصا خودش...از اون موقع هم هیچ کدومشون رو ندیدم خوشبختانه..

من شماره ی تو رو ندارم و همون خیلی وقت پیش دادمش به همون اوسکول پاپتی چون انگار با هم یه قرارایی داشتین..!!!!
اما اگر هم داشتم مطمئن باش اس ام اس نمیدادم..من مثل اون هرز نیستم..

باید یه سایت پیدا کنی که عکسا رو توش آپلود کنی..من توی این آپلود می کنم:
http://www.mypicx.com/
از قسمت Browse یکی یکی عکساتو انتخاب می کنی و براشون توی قسمت Title یه اسم انتخاب می کنی..بعد که آپلود شدن آدرس هر عکس رو توی قسمت (ویرایش تصویر) بلاگ اسکای کپی می کنی و در نهایت روی گزینه ی (ثبت) کلیک می کنی.

به همین راحتی..!! :)

ژاله یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 09:26 http://gorbeh-irani.persianblog.ir

صبح به خیر.. میبخشی دیر آمدم.. کامپیوترمنزل مشکل داره و هر وبی را باز نمیکنه. ولی آلفا عجب مطلب ارزشمندی گذاشتی. این مطلب باید چندین بار خوانده بشه و یکبار کافی نیست. اطلاعات بی نظیری بود در مورد گلها. من عاشق گل و گیاه هستم و هر سال از هزینه خودم کلی گل برای باغچه مجتمع میخرم.. امسال حتما؛ نکاتی را که ذکر کردی در نظر خواهم گرفت.

ژاله جان..ممنون ازینکه با وجود سر مشغولی های زیادی که داری ، افتخار دادی و به اینجا اومدی..
من هم مثل شما خیلی به گل ها و مخصوصا کاشت اونها علاقه مندم..چون وقتی بچه بودم پدرم همیشه توی باغچه ی منزلمون گل های قشنگی می کاشت و من از همون دوران که شاهد رشد زیبای این گل ها بودم بهشون علاقه مند شدم..
ایشالله با مهی جون یه باغچه واسه خودمون دست و پا می کنیم و توی اون باغچه ، من گل و سبزی و گوجه و خیار و ازین چیزا می کارم و به بچه م لذت عشق و محبت کردن به گیاهان رو یاد می دم...
این آرزوی منه..... :)

سکوت شبانه یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 14:46 http://kori.tk

جالب بود هر چند جمله اول در نگاه اول و البته تا انتها جالبتر بود
جهان هستی ، پر از چیزهای جادوییست...
حالا ما با این دل مالامال از ارزو به چیزهای جادوی که نه افسانه ای و دنیایی پر از ادغام منطقی به رویایی ...

نیما یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 16:27 http://nima88.mihanblog.com

سلام.لطفا کد موس وبلاگتان را برای من ارسال نمایید.
باتشکر.

اینکه معمولیه..!!
ولی باشه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد