اشعه آلفا

ماورای آنچه نیست...

اشعه آلفا

ماورای آنچه نیست...

خانمها ، آقایان.. معرفی می کنم

برای ادامه مطلب پیشین ، ابتدا لازم است کسانی یا چیزهایی را به شما معرفی کنم تا در هنگام خواندن ، سردرگم نشده و مطلب برای شما به خوبی قابل هضم باشد. این شیوه در مطالب بعدی نیز به همین صورت ادامه خواهد یافت. با تشکر از توجه شما : آلفا

Poltergeist یا روح شرور :



روح شرور یا Poltergeist چیست؟ در مورد آن دو نظریه وجود دارد. عده ای از متخصصان علم ماورا عقیده دارند Poltergeist روح دردسرساز ، موذی و شیطانیست که حضورش را با به حرکت در آوردن اشیا با هر سایز و اندازه ، آسیب رساندن فیزیکی به اشخاص ،‌ بر پا کردن آتش ها ، خاموش و روشن کردن وسایل برقی ، به وجود آوردن صداهای مهیب و اینگونه روش های ترسناک نشان می دهد..


از طرفی پاراسایکولوژیان یا همان فرا روانشناسان بر این باورند که این موضوع در واقع به علم تمرکز مربوط می شود و این پدیده اصلا کار ارواح شرور نیست و در واقع باعث و بانی این پدیده های غیر عادی ریشه خارجی ندارد و نیروی رها شده ی روحی و ذهنی خود فرد است. معمولا این اتفاقات برای کسانی که در اصطلاح PK خوانده می شوند و دارای مشکلات روحی چون افسردگی درون گرای مفرط و در مواردی دارای مشکلات جسمانی که باعث افسردگی میشود رخ داده و در نزدیکی این افراد ، اجسام شروع به تکان خوردن کرده و از ایجاد این پدیده ها فرد دچار ترسی فراوان میشود و هنگامی که این انرژی بطور کنترل نشده از فرد آزاد میشود باعث حرکت اجسام میشود . درهای منزل به هم کوبیده میشوند ، صدای تق تق و وز وز به گوش میرسد و حتی ممکن است باعث وزیدن نسیم در محیط اطراف شود . تمام این موارد ممکن است باعث خرابی اجسام و وسایل منزل شود و حتی این امکان وجود دارد که باعث آسیب رساندن به خود فرد گردند. به طور معمول در خانه ای که از این قبیل اتفاقات ماورای طبیعی رخ می دهد ، شخص نوجوان یا در حال بلوغی وجود دارد که تقریبا در تمام زندگی دچار استرس و وحشت و افسردگی بوده است.

ریشه یابی Poltergeist :

در واقع اصل این کلمه بر می گردد به دو کلمه ی آلمانی Poltern ( به معنای سر و صدا راه انداختن) و Geist ( به معنی روح) . دانسته های اخیر بیانگر این هستند که ریشه ی آن به روم باستان بر می گردد. همچنین در تاریخچه ی قرون وسطی نیز به این گونه حوادث اشاره شده است.

در اکثر مواقع ، این قبیل اتفاقات به صورت ناگهانی رخ داده و در مدت کوتاهی به سرعت پایان می یابد. اگرچه در مواردی هم مشاهده شده که این اتفاقات ماه ها و حتی سال ها بدون لحظه ای توقف به طول انجامیده است. آیا این امر می تواند حاصل سال ها استرس ، افسردگی ، خشم و عصبانیت کسی باشد؟! حتی همین فکر هم ترسناک به نظر می رسد.



خود من در هر پروژه ای که فعالیت داشتم ، معمولا به هم زدن فیزیک محیط توسط یک یا چند شبح صورت می گرفته که فقط قصد جلب توجه کسی را داشتند..به طور معمول برای کمک این کار را می کردند و از این طریق خواسته ی خود را نشان می دادند.
سر و صداها ، آواها ، بوی بد ، جابجا کردن و به هم ریختن وسایل بزرگ خانه از جمله موارد ماورای طبیعی بودند که من با آنها روبرو شده ام.
خوشبختانه فعالیت های پولترگایستی ، چه از دید علم ماورا و چه از دید علم فرا روانشناسی جزو موارد استثنایی بوده و به ندرت اتفاق می افتاد.

ادامه دارد...

(ترجمه : آلفا )

پ.ن: ۱- با تشکر ویژه از مهتای عزیزم بخاطر ترجمه ی متون آلمانی این بخش..

۲- سایت mypicx هم مثل خیلی از سایت های آپلود دیگه توسط آخوندای احمق و جانی فیلتر شد که عکسای جنایتاشون کمتر فاش بشه توی دنیا..! انقدر احمق و بی سوادن که فکر می کنن میشه همه ی سایت های دنیای اینترنت رو به این راحتی مسدود کرد..فقط زحمات ما هدر میره..برای بار هزااااااارم با فیلتر شدن یه سایت ، تمام عکسای وبلاگ منم پرید . . .


مرگ بر هر چی آخوند خوار مادر سه نقطه !!


نظرات 10 + ارسال نظر
مهتا پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 01:30

۱. آخه نازنینم مگه همش چقدر آلمانی داشت؟! چهارتا کلمه..
تازه از تو لغت نامه دیدم..خسته نباشم!
۲. خوب تابلوئه که! اینا رو گفتی وبلاگت هم فیلتر میشه فردا! :(

۳. تازه دارن جالب میشن نه؟ گرچه که هنوز وارد ماجراهای اصلی نشده و بیشتر معرفیه اما جذاب و پر کششه! تو هم که عالی ترجمه میکنی :) + بوس
حالا موندیم تو خماریش تا قسمت بعد!
خسته نباشی میشکی بوووس

۱- اختیار دارین استاد بزرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ...من که پیش بینی کرده بودم شما به سرعت تشریف میارین و شکسته نفسی می فرمایین..!! آخه تواضع تا چه حد؟!
۲- به درک..اگه قراره نه عکسی بذاریم..نه نوشته ای..خب بذار یه دفعه فیلتر شه دیگه..! اینطوری که سنگین تریم..! خسته شدم..آخه صبوری تا چه حد؟!
۳- نمی دونم...خودم دیگه حسی ندارم..! حیف... خودتم می دونی که نه جذابه و نه پر کشش.. منم که گند می زنم توی ترجمه! آخه تعارف تا چه حد؟!
۴- نه عزیزم..هیچکس براش مهم نیست..تو هم توی خماری این جور چیزا نمی مونی هیچوقت..چون اصلا دوست نداری! آخه نشئگی تا چه حد؟!
۵- سلامت باشی عزیز دلم..بووسسس.. آخه عاشقی تا چه حددددددد؟؟؟!! :)

من تنها پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 21:25 http://mane-tanha.blogsky.com

البته لازم به ذکره که من آخوندا رو دوست دارم :)) بهتره بگیم مرگ بر آخوندای خوار مادر سه نقطه که نفهمن نه همه‌شون :).
اونوخ من اینقد از روح و اینجور چیزا میترسم که نگو.
کلا از فکر کردن بهشون هم وحشت میکنم، این پست تو هم مزید بر علت شد :))

پس باید بگیم مرگ بر بیشتـــر آخوندای خوار مادر سه نقطه!! حدودا ۹۹٪ !

بخدا خود تو هم روح داری..چرا از خودت نمی ترسی؟! تازه توی این مطلب بیشتر گفته اون چیزی که فکر می کنیم روحه ممکنه کار خود ما باشه..
و این احتمال خیلی هم زیاده..

مهتا پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 22:56

شماره ی 3 و 4 ات رو ندید میگیرم! یعنی من دوروغ میگم؟ آخه بی اعتمادی تا چه حددددد؟! (زبونه درازم!)
1 هم جای تامل دارد بسی!!!

همش مگه چند تا بود که 3 و 4 رو هم ندید می گیری؟!

آخه نادیده گرفتن تا چه حد؟؟؟؟؟؟!!!!

قربون زبونت برم مننننننننن

بوسسسسسسسس

:)

طیبه جمعه 14 اسفند 1388 ساعت 11:06 http://1323-1-7.blogfa.com/

سلام جناب آلفا

خسته نباشید ،

کوتوله فکری که میگن به اینا میگن دیگه ...

واسه این چیزا ناراحت نشید (هر چند اعصاب خورد کنه )
عکس 98 هم یه سایتی که درسته ظرفیتش نامحدوده اما یه جورایی خیلی دولتی میزنه !! قوانینش خیلی سخت گیری داره! البته خاصیتِ ! سایتای فارسیه دیگه ...


میخواستم از پرشین گیگ م (البته اینم یه سایت فارسیه اما خب نسبت به بقیه بهتره ) برای مهتا خانوم دعوت نامه بفرستم (چون اینجا ایمیلی نمیبینم از شما) که دیدم ایشون هم ایمیل خودشون و تو وب نذاشتن ،حالا هر کدوم از شما دو تا بزرگوار صلاح دونستید ایمیل تون و بهم بدید که از پرشین گیگ براتون دعوت نامه بفرستم و 100 گیگ فضای رایگان و اختصاصی داشته باشید که مشکل بسته شدن عکسا رو دیگه نداشته باشید .
البته نمیدونم شاید داشته باشید اما گفتم اگه عضو نیستید عرض کنم که کم تر چشم تون به کارای این آخوندای...بیافته !

در پناه "حق"

دستتون درد نکنه طیبه خانوم.. مزدوج شدنتون هم بهتون تبریک می گم :)

این میل من: alpha_mishak
بازم دستتون درد نکنه :)

mohamad سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 09:55 http://moghadasi.blogfa.com

_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤. ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤

...

مهتا جمعه 21 اسفند 1388 ساعت 15:49

هنوز تصمیم نگرفتی یا خسته ای؟
اگه بری به من میگی مگه نه؟

و اینک ... مردمک !!

ژاله شنبه 22 اسفند 1388 ساعت 13:06 http://gorbeh-irani.persianblog.ir

همیشه مسائل مربوط به ارواح برام جالب بوده.ولی هنوز معلوم نیست واقعیت داشته باشه یا نه؟!
این مطالب را از منابع موثق ترجمه میکنی ؟‌

سلام ژاله جان..
این مطالب رو از سایت یه روح گیر ( که البته تحصیلاتش در این زمینه بوده) ترجمه می کنم که تجربیات خودش و اتفاقات ثبت شده ی دیگران رو با طبقه بندی منظم و خوبی به رشته ی تحریر در آورده..
اگه من یه خورده این نظم رو به هم می زنم معذرت می خوام..

طیبه چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 20:02 http://1323-1-7.blogfa.com/

آقا فرهاد چند روز پیش دعوت نامه رو فرستادم.امیدوارم به دردتون بخوره.
برای تبریکتون هم متشکرم :)

بیشتر هوای مهتا خانومتون وداشته باشید ،بیشتر و بیشتر و بیشتر ...
خانوما خیلی خیلی بیشتر از اونی که فکرشو کنید ظریف و شکنندن ... شخصاً در مقابل همسرم شکننده تر از همیشه ام ... باور کنید ...شاید به خاطر علاقه ی زیاد و انتظار بالایی که دارم (میدونید که منظورم انتظارات مادی نیس).
و این مختص من نیست ،فکر می کنم همه ی خانوما اینطوری ان (مخصوصاً خانومایی که عاشق همسرشونن ;) )
قدر بزرگترین هدیه ی خدا رو بدونید .


جسارتم وببخشید ...
حرفام و رو حساب حرفای یه دوست که آرزوی خوشبختی تون و داره بذارید .


ایشالله در کنار خانوم گل و مهربونتون سلامت باشید(دوتایی تون)
و
دلتون شاد و لبتون خندون .

مرسی طیبه خانوم..
آرزوی من خوشبختیه تمام عاشقای حقیقیه دنیاست...

مجتبی چهارشنبه 25 فروردین 1389 ساعت 03:17

میشه یه عکس از خودت بذاری اینجا ما زیارتت کنیم؟

واسه چی؟!

عطا یکشنبه 19 اردیبهشت 1389 ساعت 02:41 http://www.kanzolhoseyni.blogfa.com

شما از کدوم شهرین؟
چند سالتونه؟
مذکرید یا مونث؟
و گفتید که متخصص ارواح گیری هستید؟
یا احضار ارواح؟
منتظرم؟
برکت خداوند در رضایت طرفین است.

تهران
۲۷
مرد
محقق

قبلا تحقیقاتم رو فقط با نوشتن دنبال نمی‌کردم..می‌رفتم دنبالش تا ببینم..
اما بخاطر اتفاقات تلخ اون سفرها و مخصوصا آخرین سفرم به یزد که به دنبال تحقیقاتم راجع به جن ها بود ، تصمیم گرفتم فعلا فقط اینطوری در موردشون مطالعه کنم تا شاید بهتر بشناسمشون و اینبار بدونم دنبال چی دارم میرم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد