اشعه آلفا

ماورای آنچه نیست...

اشعه آلفا

ماورای آنچه نیست...

گروه فرشتگان


"فرشتگان چیزی نیستند مگر عشق.."


گونه‌های مختلف فرشتگان


در گروه فرشتگان، به جز صحبت کردن با فرشته‌ی نگهبان خودتان یا فرشته‌هایی که در موارد خاص و ویژه به کمک شما می‌آیند، می‌توانید با توجه به نوع مشکلتان با فرشته‌ی مقرب یا فرشته‌ی بزرگ (مخلوق برتر) ارتباط برقرار کرده و از او کمک بخواهید. اجازه بدهید ابتدا نگاهی به گروه فرشتگان ۹ گانه بیاندازیم و اینکه هر کدام چه کارهایی می‌توانند انجام دهند! این فهرست، اولین بار توسط "دیونوسیوس‌ آریوپاگوسی" در حدود سال ۵۰۰ پس از میلاد مسیح تهیه شده است. (Dionysius the Areopagite متخصص الهیات و فیلسوف اواخر قرن پنجم و اوایل قرن ششم است ـ مترجم ـ)



"دیونوسیوس‌ آریوپاگوسی" فیلسوف و متخصص الهیات بین قرن‌های 5 و 6


Seraphim : سرافین یا اسرافیل‌ها از بالاترین مقام فرشتگان برخوردار هستند که اطراف تخت خداوند را احاطه کرده‌اند. آنها مخلوقات کامل خداوند هستند و دارای درک و هوش بسیار بالایی می‌باشند. نمایانگر کامل مهر و محبت، صلح و صفا، تفکر و اندیشه و عشق جاویدان هستند. ما به عنوان انسان، خیلی به ندرت سرافین را مشاهده یا تجربه می‌کنیم، ولی آنها قادر هستند با تغییر نیروی حیاتی خود، با ما ارتباط برقرار کنند.


Cherubim کروبیان از لحاظ رتبه و مقام در میان فرشتگان، جایگاه دوم را به خود اختصاص داده‌اند. به عنوان نگهبانان نور و ستاره نیز شناخته شده‌اند و همچنین فرشتگانی که نگهدارنده‌ی نگاشته‌های الهی و نگهبان‌های نوشته‌های آکاشیک هستند. زمانی که ما به دنبال دانش الهی و معنوی عمیق و دور از دسترس هستیم، جاییست که کروبیان وارد عمل می‌شوند. آنها در مهم‌ترین کارهای زمینی نقش دارند، از جمله بشارت ظهور عیسی مسیح که توسط کروبیان به انجام رسید.


Thrones:  اورنگیان در مقام سوم قرار دارند و نمایانگر دانش کامل هستند. مشخصات آنها صلح و فرمانبرداریست. آنها خواسته‌ها و دانش خداوند را به سایر فرشتگان در سلسله‌ی 9 گانه و همینطور انسان‌ها منتقل می‌کنند. همچنین اورنگیان از تمام کرات هستی نیز مراقبت می‌کنند.


Dominions: ملکیان (Molkian) مستقیماً از سرافین و کروبیان دستور می‌گیرند و وظیفه‌ی آنها سرکشی کردن و سرپرستی فرشتگان رده های پایین‌تر است. آنها خیلی کم توسط انسان‌ها دیده می‌شوند و وظیفه‌شان ایجاد آرامش در گیتی‌ست.


Virtues: فاضلان که به ملکیان (Malakian) نیز شهرت دارند، اعطا کننده‌ی قدرت، شهامت و شجاعت به کسانی هستند که روح معنویت را در زمین رواج می‌دهند. آنها وظایفی را که ملکیان (Molkian) در مقام بالاتر به ایشان محول می‌کنند، انجام می‌دهند. دو وظیفه‌ی اصلی فاضلان نگهداری و حمایت از تمامی عناصر، و اعطای معجزه در جهان مادیست.


Powers: نیرومندان نگهبانان بین بهشت و زمین هستند که یکی از سخت‌ترین و بحرانی‌ترین وظایف را بر عهده دارند. آنها به طور ثابت و همیشگی در حال نگهبانی از زمین و نواحی روحانی و دارای معنویت در برابر نیروهای سیاهی و اهریمنی می‌باشند. آنها همچنین وظیفه دارند اطمینان حاصل کنند روحی که جهان مادی و فیزیکی را ترک می‌کند، سالم به بهشت می‌سد.


Principalities: شاهزادگان حمایت کننده و راهنمای ادیان، شهرها و سیاست‌ها و مراقب رفتار کردار انسان در زمین هستند.


Archangels: فرشتگان مقرب مسئول ارتش بهشت و همچنین تسهیل ارتباط میان انسان‌ها و خداوند هستند. آنها ناظر و سرپرست فرشتگان نگهبان و همچنین بیدار کردن ذهن انسان نسبت به دانش و نور ایزدی می‌باشند..


Angels: فرشتگان نگهبان، مخلوقات الهی هستند که نزدیکترین رابطه را با جهان مادی دارند. آنها به عنوان فرستادگان مقدس بین ما و خداوند، دعاها و خواسته‌های ما را نزد پروردگار برده و با جواب برمی‌گردند. آنها به هر طریقی که بتوانند از ما حمایت، حفاظت و مراقبت می‌کنند. این مخلوقات الهی بیشترین میزان ارتباط و پدیدار شدن در مقابل ما انسان‌ها را دارا می‌باشند.


مترجم : آلفا

نظرات 13 + ارسال نظر
آزاد دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 14:02 http://azad-lf@blogsky.com

به روی چشم تو اولین فرصت برات آپ می کنم
راستی شیطون پرستی؟ ;)

ممنون..
من اینهمه راجع به فرشته‌ها نوشتم.. واقعا شبیه شیطون پرستا هستم؟!

احمد دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 15:57 http://liberty.blogsky.com

چه پست جالبی.

از این اطلاعات لذت بردم... دست مریزاد.

ممنون

مهی سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 11:14

کاشکی یه داروی تقویتی هم معرفی می‌کردی بدیم فرشته‌هامون بخورن..!
من که عاشق فرشته‌هامم..توام که سردسته‌شونی دیگه تاج سری عزیزی.. ::***
پری جون به داد برس!

جیگر

فانتزیا چهارشنبه 28 مهر 1389 ساعت 01:00 http://fantasia.blogsky.com

یک فیلم فرانسوی به نام آنجلا ست که فانتزی یک فرشته ی نگهبانه
راستش روزی که دیدم اش ( یک ماه پیش ) خیلی خیلی یادت افتادم ٬ گفتم کاش با آلفا می دیدمش
برداشتش از angels دقیقا همینه که نوشتی .

فدایی داری.
یا علی.

باید فیلم جالبی بوده باشه علی جان.. البته من فقط محقق و مترجم این مطالب هستم.. امیدوارم روزی هم از تجربه‌های خودم بنویسم..

مهی چهارشنبه 28 مهر 1389 ساعت 11:17

دوست دارم به این فکر کنم اگه خدا وجود نداره(نداشته باشه) فرشته‌ها بازم حضور دارن..فرشته‌ها همیشه هستن مگه نه؟ خودت گفتی "فرشتگان چیزی نیستند مگر عشق.."

دوست دارم :*

اگه وجود نداشتن تو الان اینجا نبودی فرشته‌ی من..عشق من.. هوو هوو هوو هوو هووم..

سعید جمعه 7 آبان 1389 ساعت 12:54 http://grave-stone.blogsky.com

سلام رفیق سیاوشی
عروسک شب و تو؟
چطور این آلبوم رو پیدا کرده بودی؟
با خود استاد هماهنگ بودی؟
یه کم بیشتر برام توضیح بده!

راجع به هم خونی ها هم آره می دونستم ولی آهنگ قصه
جاودانست که متاسفانه
استاد دادش به شهره!

منتظرتم!


برقرار باشی وسبز!

بله.. عروسک شب و من! مگه چیه؟!!

داستان داره.. یه نوار کاست قدیمی توی خونه‌ی یکی از دوستام که اصلا نمیدونست سیاوش قمیشی رو با کدوم (س) مینویسن! از لای کلی نوار قدیمی نجاتش دادم..یک کاست 90 دقیقه‌ای..
بعدش از آهنگ عروسک شب خوشم اومد و با حروف برگردون که اون زمان خیلی مد بود روی نوارش نوشتم: Night Doll که یعنی همون (عروسک شب!)
بعد از چند مدت یه سایت بود که مخصوص هوادارای دو آتیشه‌ی سیاوش بود و یکی دو تا آهنگ از این آلبوم رو گذاشته بودن برای دانلود و از همه خواهش کرده بودن اگه بازم از این آهنگای قدیمی دارن بهشون بدن. من اون موقع به اسم (شبگرد) رفتم و لیست آهنگهایی که داشتم بهشون دادم و از اونجایی که این آهنگها یک آلبوم نبود و اسمی نداشت، گفتم اسم آلبومش (عروسک شبه!) و بعدش هم دیگه نرفتم اونجا..
یکی دو سال بعد یه سایت حرفه‌ای پیدا کردم از هوادارهای سیاوش و دیدم توش در مورد آلبوم عروسک شب نوشته و اینکه چند سال پیش یک نفر به اسم (شبگرد) اومد و گفت این آلبوم اسمش عروسک شب هست و دیگه هم نیومد!
خلاصه که خیلی وقته هر جایی که میرم میبینم همه این آلبوم رو به این اسم شناختن و من رو یاد شبی میندازه که تصمیم گرفتم برای این آلبوم یک اسم انتخاب کنم و اون اسم شد:
عروسک شب!

والی جمعه 7 آبان 1389 ساعت 15:27 http://alpha-5.blogsky.com

۳ل
ضمن تشکر از بازدید گفتید هروخت ثواب کردید کباب شدید. فکر کنم باید از فرشتگان گله کنید که در اینکار بشما کمک نکرده اند.

البته تیکه‌ای که انداختید گرفتم! من محقق و مترجم این مطالب هستم و خودم هم سعی در باورشون دارم..
البته به موقع به فرشته‌ها و خدا و هر چیزی که هست هم گله می‌کنم..
ممنون از توجهتون!

یک زن جمعه 7 آبان 1389 ساعت 21:01 http://boyesharji.blogsky.com/

خیلی جالب بود فرشته جون.

ممنون!!

راحیل یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 22:49 http://www.hatef.blogsky.com

موسیقی وبلاگت آدمو از زمین جدا میکنه.وهم آوره.

ا.. شما اینجا هم تشریف آوردین؟! خوش اومدین..
ممنون..

مهی پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 20:50

خوب کوشی الان پس؟
کیه؟! ککییه؟! (بلند بخون)


من بودیم!

شقایق سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 23:35 http://corneliya.blogfa.com/

سلام
خسته نباشید
جالب بود

سلام
ممنون!

حسن جمعه 21 آبان 1389 ساعت 21:49 http://hefam1.blogsky.com

سلام
یه سری به وبلاگ من بزن!!!!!!!!!!!!!!!!!!

راحیل چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 12:28

بعد از این همه وقت فهمیدم چرا این موسیقی منو میخکوب میکنه!
منو یاد یکی از آهنگ های اونسینس میندازه که اسمش یادم نمیاد.
از موسیقی لایت معرفی میکنی بهم؟
فقط بی زحمت دانلودی باشه چون نه پول دارم نه حوصله که برم بخرم!
موتوشکرم.

من که نفهمیدم بالاخره تو راحیل هستی یا نه! اما فکر کنم اون آهنگی که گفتی، اسمش My Immortal باشه..
موسیقی لایت بی کلام یا با کلام؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد